Openingstijden (afspraak) Maandag t/m Vrijdag: 08.30-20.00 uur - Zaterdag: 09.00-17.00 uur Tel: 0320 - 282833 (tijdens openingstijden) Spoedgevallen: 0900 - 2 28 28 33 (80ct. minuut)

Konijnen Maand

Acties

Konijnen Maand

Posted By Dierenartsen Lelystad

Extra vaccinatiespreekuren
Gedurende de maand mei zijn er bij Dierenartsen Lelystad extra inloopspreekuren voor het enten van uw konijn(en). Tijdens deze spreekuren worden uw konijn(en) tegen gereduceerd tarief gevaccineerd.
U kunt iedere woensdag in mei terecht tussen 16.00 – 16.30 uur. Ook is er dinsdagavond 28 mei de gelegenheid om tussen 18.00 – 19.30 uur met uw konijn(en) te komen. Een afspraak maken is niet nodig.

De vaccinatie beschermd tegen Myxomatose en VHD, 2 konijnenziektes die een dodelijk verloop hebben. De enige manier om  konijn(en) te beschermen is door ze te laten vaccineren. Meer informatie over Myxomatose en VHD vind u hier.

Win een gratis zak Science Selective 1,5kg
Indien u uw konijn(en) in mei laat vaccineren, maakt u kans op een gratis zak Science Selective 1,5 kg. U kunt in de praktijk een kaart invullen om mee te doen aan deze wedstrijd. Aan het eind van de maand zal een winnaar bekend gemaakt worden.

Fotowedstrijd
E-mail een foto van uw konijn(en) met zijn of haar favoriete speelgoed naar info@dierenartsenlelystad.nl. De leukste inzending krijgt een conditieconsult met vaccinatie voor het konijn op de fotocadeau. Mocht u benieuwd zijn naar welk speelgoed geschikt is voor uw konijn? Op de deze (klik hier) website vindt u verschillende konijnen speelgoed. Wij hebben verder geen ervaring met de organisatie achter deze website.

Het konijn van onze assistente Eva krijgt dagelijks een uitdaging met speelgoed, maar ook met training.

Tagged , , ,

Written by Dierenartsen Lelystad